Wednesday, February 9, 2011

Malam kebudayaan Melayu....

                                    latihan lakonan pertama aku dalam hhidup

pertama kali a .....ku belakon dlm drama untk persembahan......
aku ni ....tidak pernah berlakon sebelum ni.......perasaan malu menebal dalam diri aku..............maluuuuuuuuuu sgt.....dah arrr kawan- kawan yang lain ramai tengok kat depan......
....tapi aku cuba untuk memberanikan diri aku menjadi pelakon dan dari situ aku dapat membuang perasan malu aku bediri di hadapan......

happy jugak arrr boleh berlakun ni......tapi x tau arrrr orng tgk aku ni cmner dari depan ...mesti lucu kan....malu nyer aku ,
....aku ditugaskan  menjadi seorang ayah yang bernama panjang..sesuai dengan diri aku ....watak aku jap jer....tp kne pegang bby....tp ank patung jer ARR.....xkn bby betul lak kn........mane nak ambik......dan sape la nk bagi agak nyer.....
tadi aku diajar cara membawak watak panjang......sesuai dengan aku yg dah panjang......susah jugak doh.......
aku lak kene berlakon situasi sambut  kelahiran baby......cuak dohhhhh

panjang.....panjang per lah nak jadi.....cmner ler orang tgk aku berlakon.........jd ker x.......kot aku x terkata jer kat pentas...mati aku....mak tlonggggg...aku.......
 sambunagan mlalam besok.......huhuuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment