Saturday, February 12, 2011

luAHan HAti seORANg lelAki

pada sAAT diriku seorangan di hari yang xde pengisian dari aku.....aku mula kobosanan dan mula mengingati kenangan dahulu......hati aku berbicara.....mengapa saat ini aku perlu mengingati dirimu yang telah meminggal kn diriku sekian lama dahulu......disaat aku amat MENCINTAI........DIRIMU......KINI kehidupan ku....sunyi tampa mu disisiKU............

MENGAPA...........????????????????
HATI ini tidak dapat melupakan mu  walaupun telah lame saat itu berlalu pergi jauh meninggalkan diriku......
aPAKAH salah silapku membuatkan aku jadi begini sehingga aku terpaksa menghadapi semua ini....yang sangat pahit bagi diriku ....untuk ditelan....APATAH lagi hendak ku lupakan!!!!!!!!!!!!!


kata orang cinta pertama adalah cinta yang tulus dan memdalam yang lahir dalam diri .....adakah itu yang terpaksa aku tempuhi hingga kini diaat aku kehilangan cinta hati KU yang amat ku  cintai...........

adakah mungkin aku mendapat peluang itu lagi .......untuk bersama MU oh KEkasihku........
jika peluang kedua itu ada untuk ku......akan ku jaga dengan sedaya upaya ku untuk mempertahankan nyer.......
andai nYA aku x memdapat peluang iku....izinkan selamanya NAMA mu di hatiku..........biarkan diri ku ......
semalanya DI HATI..........

No comments:

Post a Comment